Friday, August 20, 2021

Social Impact

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Hari ini hari lahir Allahyarham suami saya, Abe Mie Hadzrami Mohd yang ke 49. Semoga Abe ditempatkan di syurga Firdausi.
Sempena hari lahir beliau, saya ingin berkongsi sedikit pencapaian yang tidak seberapa dengan kalian. Ini impian Abe Mie. Mahu kembali menetap di sini dan berbakti kepada penduduk Pulai Chondong. Semoga Allah swt terima dan pahalanya mengalir kepada Abe juga.
Melalui The Batik Craft - Kelantan, Malaysia, syarikat kecil kami yang berteraskan keusahawanan sosial, setiap pembelian kalian telah memberi begitu banyak manfaat kepada golongan wanita dari keluarga berpendapatan rendah untuk menjana pendapatan dari rumah tanpa memberi impak kepada rutin harian mereka sebagai surirumah. Sebaliknya mereka berjaya menjana pendapatan kedua.
Di samping itu, program 'give back to community' melalui 'Abe Mie's Foodbank' juga telah berjaya menyantuni ramai asnaf di Pulai Chondong khasnya dengan nilai lebih 40 ribu ringgit.
Saya attached sekali 2 mukasurat summary pencapaian kita dalam masa setahun ini sejak Ogos 2020.



Semua ini dengan sokongan kalian. InsyaAllah kita akan cuba buat dengan lebih baik lagi selepas ini dan memberi impak yang lebih besar kepada masyarakat.
Jutaan terima kasih buat kalian yang sentiasa memberi sokongan pada saya dan anak-anak.

No comments:

Post a Comment